“Realizat din interior spre exterior” este modul în care producătorul japonez îşi descrie ultima creaţie.
Prototipul este o interpretare a filozofiei de design “Vibrant Clarity”, combinând o gândire futuristă şi o aparenţă energică cu o atitudine clară şi raţională, pentru a oferi şoferului şi pasagerilor o atmosferă practică şi spaţioasă.
Auris are un interior de calitate, dispunând de o consolă centrală sculptată, ce este în acelaşi timp elegantă şi practică, aducând schimbătorul de viteze şi restul comenzilor la înălţimea optimă. În urma acestui artificiu, rămâne un spaţiu liber între cele două locuri din faţă, mărind impresia de atmosferă destinsă.
Conceptul este de asemenea înzestrat cu un plafon panoramic din sticlă, o podea plană pentru pasagerii din spate şi cu geamuri de mari dimensiuni, toate cu rolul de a maximiza senzaţia de spaţiu interior. Exteriorul este caracterizat de o parte dorsală terminată brusc, cu puternice linii verticale şi de pasajele roţilor ce găzduiesc jante de 19”. Forma blocurilor optice, etrierele masive şi spoilerul spate cu evacuările cromate integrate sporesc impresia de dinamism.
Finisarea exteriorului în auriu, precum şi stilul strălucitor în care este prelucrat interiorul reflectă numele conceptului ce provine din “aurum”, denumirea latină a aurului. Rezultatul este un concept cu care Toyota ţinteşte să reflecte atât aşteptările clienţilor pentru segmentul C, cât şi atitudinea optimistă a mărcii.